CAM biedt een informele omgeving om samen met elkaar, kwalitatieve oplossingen te ontwikkelen en daarmee onze klanten ontzorgen. Kom jij ons team versterken?
CAMCUBE zorgt voor een hoogwaardige en veilige centrale huisvesting van al uw applicaties en de daaraan verbonden informatie.
Zodra uw gebruikers zich aanmelden op het platform krijgen ze eenvoudig toegang, vanaf een device naar keuze. Dit zorgt ervoor dat ze altijd optimaal kunnen werken met de ICT-voorzieningen die u voor ze faciliteert. Omdat de CAMCUBE alle zorg op het vlak van de technische ICT-infrastructuur van u overneemt, kunt u zich volledig concentreren op de effectiviteit en ontwikkeling van de ICT-faciliteiten binnen de werkprocessen van uw gebruikers. Het platform beschikt over drie zogenaamde “Delivery Stores” om ICT-applicaties, informatie en diensten beschikbaar te stellen aan Gebruikers; de Desktop, Web en Mobile Stores.
Voor uw medewerkers is er altijd directe toegang tot de eigen virtuele desktop met daarin alle nodige applicaties. De virtuele desktop is persoonlijk en volgt de gebruiker van werkplek naar werkplek. Hierdoor worden werkplekken flexibel zonder gebruik te hoeven maken van groepaccounts. Ook thuiswerkers kunnen zo altijd overal veilig de desktop gebruiken.
Mobiele en externe gebruikers kunnen via de Selfservice Store eenvoudig bepalen welke applicaties zij op welk device willen gaan gebruiken. De Web en Mobile delivery stores bieden gericht applicaties aan die geschikt zijn voor mobiel gebruik. Vanzelfsprekend zijn de Web en Mobile delivery stores sterk beveiligd en blijft er altijd centraal controle over de applicaties en informatie op de mobiele devices.
Het aanvragen om te kunnen werken via zowel Choose als Bring Your Own devices kan door de servicedesk medewerker of de gebruiker zelf eenvoudig worden uitgevoerd. Ook biedt de servicedesk ondersteuning als gebruikers dit nodig hebben. Denk aan bijvoorbeeld een wachtwoord- of desktopreset en het beantwoorden van veel gestelde vragen. De functionele beheerders krijgen via de Selfcontrol Store de gereedschapskist met Tools, Dashboards, Consoles en Reports en kunnen via de Services Store de tickets aanmelden, inzien, wijzigen en volgen.
Meer weten over de platform functionaliteiten van de CAMCUBE? Neem contact op en vraag naar Stefan.