Het nachtkastje van Tom Storm

16 september 2019

In ‘Het Nachtkastje van’ vragen we aan verschillende CAMMERS wat er qua literatuur op zijn of haar nachtkastje ligt. Deze keer is het nachtkastje van Tom Storm, Go-To-Market Manager, aan de beurt.

Traditioneel marketingboek

Op de vraag wat er bij mij op het nachtkastje ligt en staat, naast m’n gewone traditionele wekker (en geen smartphone), moet ik toegeven dat ik zo heel af en toe de slaap niet wil vatten en dan zo’n saai traditioneel marketing boek pak. Binnen 5 minuten lig ik dan te ronken.

Duct Tape Marketing, John Jantsch

Zo niet afgelopen januari waarin ik tijdens Citrix Summit een paar boekjes uit eigen werk overhandigd kreeg van John Jantsch (zal wel Hollandse voorouders hebben dacht ik meteen) over Duct Tape Marketing. In dit boek wordt op een verschrikkelijk irritante Amerikaanse wijze verteld dat de afdeling marketing sterren zijn in mensen, processen, applicaties, procedures, etc. aan elkaar vastplakken tot ‘Marketing’. Ondanks de manier van schrijven heeft John gelijk en wel groot gelijk.

Tom Storm

John zit er niet heel erg naast en heeft hier een leuke pocket over geschreven

Ik ben regelmatig goedkeuring in de mail aan het overtikken in de webbased portal om vervolgens vanuit administratie facturen te creëren naar… zeg het maar. John zit er niet heel erg naast en heeft hier een leuke pocket over geschreven, als je nieuwsgierig bent: ducttapemarketing.com

Voor nu: welterusten, slaap wel en tot morgen dan maar weer.