CAM biedt een informele omgeving om samen met elkaar, kwalitatieve oplossingen te ontwikkelen en daarmee onze klanten ontzorgen. Kom jij ons team versterken?
Binnen de CAMCUBE is de complete ICT-infrastructuur in standaard bouwstenen verdeeld met ieder een duidelijke functie en een uniforme technische inrichting. Alle bouwstenen zijn geharmoniseerd, waardoor optimale samenwerking en dimensionering in de gehele keten wordt gegarandeerd en de essentiële KPI’s (beschikbaarheid, prestaties en beveiliging) conform de afgesproken kwaliteitsniveaus worden geleverd.
Platform Management Services (PMS) zorgen doorlopend voor:
- Proactieve controles op correct functioneren van bouwstenen (configuration management)
- Aanlevering, validatie en doorvoer van platform optimalisaties (change management)
- Analyse en diagnose op platform monitoring en support tickets (problem management)
Twee platform managers worden vast lid van het partnerteam en op basis van een vaste periodiek ingepland voor de uitvoer van de werkzaamheden. Samen met de vaste collega van platform support en Applicatie Management vormen zij één geheel in de 1:1 teaming met uw functioneel beheerders en servicedesk.
Instandhouding
Nieuwe patches, updates en inzichten voor de platformbouwstenen worden actief bijgehouden en beoordeeld door onze platform development engineers (PD) onder regie van de platform consultants (PC) en onder leiding van onze technisch directeur (CTO). Optimalisaties worden eerst uitgevoerd en gevalideerd binnen onze eigen Platform Management omgevingen (OTA) en na acceptatie door het Change Advisory Board (CAB) op maandelijkse basis vrijgegeven in de vorm van handzame “CAM Best Practices – CBP”. De CBP’s met “minor impact” worden automatisch door uw vaste platform managers (PMS) uitgevoerd, terwijl de “major impact” CBP’s worden verzameld om binnen een vooraf afgesproken onderhoudsperiode door te voeren.
Platform Change Management
Het doorvoeren van verbeteringen aan en uitbreidingen van het platform gaat doorlopend. Maandelijks komen de gevalideerde wijzigingen (RfC-tickets) uit het Platform Release Management beschikbaar aan de platform managers. De platform managers bespreken de voorgenomen wijzigingen vooraf met uw eigen functioneel platform beheerders en waar van toepassing met uw eigen change manager en/of change advisory board (CAB). De eenvoudige en risicoloze changes (minor) worden iedere maand door uw platform manager uitgevoerd, terwijl de meer complexe changes (major) ieder kwartaal worden gerealiseerd binnen de vooraf vastgelegde onderhoudsperiode (maintenance window).
Platform Release Management
Technologische ontwikkelingen en innovaties die relevant (kunnen) zijn voor de evolutie van de CAMCUBE worden actief door onze CTO, Platform Bouwsteen Engineers, Consultants en Managers gevolgd. De hieruit volgende verbeteringen en uitbreidingen worden eerst ingebracht in een vrije R&D omgeving (N+2) om de kwaliteit (verbetert het iets?), de functionaliteit (voegt het iets toe?) en compatibiliteit (wat zijn de risico’s?) te valideren.